15 de maig de 2020

ESMORZARS SALUDABLES: BATUT GROC

Aquest dies que esteu treballant tots molt, fent feines del blog, recollint les joguines, fent exercici, cuinant, parant taula… no podríem tenir la força i l'alegria necessària per començar les nostres tasques sense un bon esmorzar.
L'esmorzar és l'àpat més important del dia doncs ens proporciona l'energia per començar el dia i dur a terme les activitats quotidianes, tant les que requereixen esforç físic, com les que ens exigeixen concentració i rendiment intel·lectual.
Un bon esmorzar ha de contenir:
  • LÀCTICS: fan que els ossos i les dents siguin més forts (llet i derivats, com el iogurt).
  • CEREALS: són els encarregats de donar-te l'energia per començar el dia (blat de moro, arròs, blat, espelta…).
  • FRUITA: aporta moltes vitamines (maduixes, taronges, mandarines, kiwi, pinya, albercoc, meló…)
També s'hi pot afegir:
  • Fruits secs: nous, ametlles, avellanes…
  • Fruita dessecada: panses, orellanes…
  • Hortalisses: tomàquet, bastonets de pastanaga…
  • Aliments proteics: ou, hummus…
  • Aliments grassos: oli d'oliva, alvocat…
Per fer un bon esmorzar saludable caldria reduir o eliminar les pastes i la brioixeria industrial, els sucs de tetrabrick  i els embotits.
Avui us proposem fer un BATUT GROC  que de ben segur us aportarà moltes vitamines per començar el dia amb alegria!
Animeu-vos a compartir les vostres fotos del vostre batut,ens encantarà veure-les!
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Estos días que estáis trabajando todos mucho, haciendo trabajos del blog, recogiendo los juguetes, haciendo ejercicio, cocinando, preparando la mesa... no podríamos tener la fuerza y ​​la alegría necesaria para comenzar nuestras tareas sin un buen desayuno.
El desayuno es la comida más importante del día pues nos proporciona la energía para comenzar el día y llevar a cabo las actividades cotidianas, tanto las que requieren esfuerzo físico, como las que nos exigen concentración y rendimiento intelectual.
Un buen desayuno debe contener:
  • LÁCTICOS: hacen que los huesos y los dientes sean más fuertes (leche y derivados, como el yogur).
  • CEREALES: son los encargados de darte la energía para empezar el día (maíz, arroz, trigo, espelta ...).
  • FRUTA: aporta muchas vitaminas (fresas, naranjas, mandarinas, kiwi, piña, albaricoque, melón sandia, ...)
También se puede añadir:
  • Frutos secos: nueces, almendras, avellanas ...
  • Fruta desecada: pasas, orejones ...
  • Hortalizas: tomate, palitos de zanahoria ...
  • Alimentos proteicos: huevo, hummus ...
  • Alimentos grasos: aceite de oliva, aguacate ...
Para hacer un buen desayuno saludable habría que reducir o eliminar las pastas y la bollería industrial, los zumos de tetrabrick y los embutidos.
Hoy os proponemos hacer un BATIDO AMARILLO que seguro os aportará muchas vitaminas para empezar el día con alegría!
Animaros a compartir fotos de vuestros batidos, nos encantará verlas!



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