Passa al contingut principal

CONSTRUIM UN ESPAI NOU A CASA?

Cada dimecres els més petits de l'escola fem Psicomotricitat a l'espai del gimnàs. És un moment fantàstic on sorgeixen molts tipus de jocs: de persecució, maternatge, sensoriomotrius, circulars, de punteria i presimbòlics. També hi ha els jocs de construcció i de joc simbòlic, on deixem volar la nostra imaginació, emocions, sentiments i juguem durant tota la sessió. 

Dins d'aquestes propostes una que de ben segur podeu fer a casa, és fer una cabana. És per això que us convidem a fer-ne una a casa vostra i jugar amb els més petits, creant un espai nou. Veureu quantes possibilitats té en el moment que comenceu a construir junts!


--------------------------------------------------

Cada miércoles, los más pequeños de la escuela hacemos la actividad de Psicomotricidad en el gimnasio. Es un momento fantástico donde surgen muchos tipos de juegos: de persecución, maternaje, sensoriomotrices, circulares, de puntería y presimbólicos. También están los juegos de construcción y de juego simbólico, donde dejamos volar nuestra imaginación, emociones, sentimientos y jugamos durante toda la sesión. 

Dentro de estas propuestas una que seguro podéis hacer en casa, es construir una cabaña. Es por esta razón que os invitamos a hacer una en vuestras casas y jugar con los más pequeños, creando un espacio nuevo. Veréis cuantas posibilidades tiene en el momento que empecéis a construir juntos!





La Psicomotricitat és una disciplina que facilita un espai i un temps als nens on poden ser ells mateixos i potenciar així el seu desenvolupament global (motor, cognitiu i emocional) a través del moviment i sempre des de les pròpies capacitats i ritme. Els hi permet, a més, descobrir i expressar els seus sentiments i emocions.


---------------------------------

La Psicomotricidad es una disciplina que facilita un espacio y un tiempo a los niños donde poder ser ellos mismos y potenciar así su desarrollo global (motor, cognitivo y emocional) a través del movimiento y siempre desde las propias capacidades y ritmo. Les permite, además, descubrir y expresar sus sentimientos y emociones.

Comentaris