Passa al contingut principal

LA TERRA (EL SÒL)

Continuem amb la segona proposta de medi natural, us presentem unes fitxes per treballar els tipus de terra i de pedra que formen el sòl en el nostre planeta.

Durant aquest curs hem treballat els medis del nostre entorn, el medi terrestre està caracteritzat pel sòl o conegut com terra i és important perquè és allà on trepitgem, sabent que... volem platja, que millor que saber per on caminem o posem els peus?

Aquestes fitxes es treballen a partir de relacionar, copiar, fer una sopa de lletres i també hi ha la part més creativa, entreu a veure en que consisteix.

Esperem us agradi i us sigui útil!




--------------------------------------------------------------------------

Continuamos con la segunda propuesta de hoy de medio natural, os presentamos unas fichas para trabajar los tipos de tierra y piedra que forman el suelo en nuestro planeta.

Durante este curso hemos trabajado los medios de nuestro entorno, el medio terrestre está caracterizado por el suelo, conocido como tierra y es importante por que es aquí dónde pisamos, sabiendo que... queremos playa, ¿que mejor que saber por dónde caminamos o ponemos nuestros pies?

Estas fichas se trabajan a partir de relacionar, copiar, hacer una sopa de letras y también está la parte más creativa, entrad a ver en qué consiste.

¡Esperamos os guste y os sea útil!





Comentaris