8 de juny de 2020

LECTURA GLOBAL 3: CONCIÈNCIA SIL·LÀBICA

Avui us presentem la tercera part d'activitats amb fitxes de lectura Sil·làbica!


Al llarg del procés d'aprenentatge de la lecto-escriptura, el nen passa per diferents fases, una d'elles és la que comença a assignar parts de l'emissió sonora a parts de l'emissió gràfica i d'aquesta manera comencen a relacionar els sons amb les grafies, en aquestes fases la sil.làbico-alfabètica és on el nen intenta fer correspondre una grafia a cada síl·laba.
El centre d'interès que treballarem avui són "Les verdures": TOMÀQUET, CEBA, PEBROT, CARXOFA, PASTANAGA, ALBERGÍNIA.


Per realitzar les fitxes de treball es segueixen les pautes explicatives que hi ha en cadascuna d'elles. Us proposem les següents activitats:
  • Activitat 1: Picar i comptar síl·labes (consciència sil·làbica).
  • Activitat 2: Confegir paraules mitjançant síl·labes amb model.
Esperem que gaudiu i que treballeu molt!

------------------------------------------------

Hoy os presentamos la tercera parte de actividades con fichas de lectura silábica!
A lo largo del proceso de aprendizaje de la lecto-escritura, el niño pasa por diferentes fases, una de ellas es la que empieza a asignar partes de la emisión sonora a partes de la emisión gráfica y de esta manera comienzan a relacionar los sonidos con las grafías, en esta fases la silábico-alfabética es dónde el niño intenta hacer corresponder una grafía cada sílaba.
El centro de interés que trabajaremos hoy son "Las verduras": TOMATE, CEBOLLA, PIMIENTO, ALCACHOFA, ZANAHORIA, BERENJENA.
Para realizar las fichas de trabajo se siguen las pautas explicativas que hay en cada una de ellas. Os proponemos las siguientes actividades:
  • Actividad 1: Picar y contar sílabas (conciencia silábica).
  • Actividad 2: Componer palabras mediante las sílabas con el modelo.
¡Esperamos que disfrutéis y que trabajéis mucho!






Cap comentari:

Publica un comentari