Passa al contingut principal

CANÇONS AUDIOVISUALS DE SANT JORDI

Avui, dia de Sant Jordi, us presentem un parell de reculls de cançons audiovisuals perquè pugueu gaudir de la música de Sant Jordi en aquest dia tan especial per tothom.

Podeu accedir a dos reculls:
  • un primer recull on la metodologia a seguir per escoltar i veure les cançons, és la mateixa que amb d'altres posts anteriors, anant al Youtube i tenint que sortir al acabar, a més a més també trobareu escrites les lletres de les cançons.
  • un segon recull amb un nou format, on podreu accedir directament al vídeo des de la diapositiva sense tenir que sortir del Youtube, això si! quan us baixeu el Power Point us apareixerà una alerta de seguretat on heu de seleccionar "Habilitar contingut extern per aquesta sessió", no patiu! senzillament és perquè accedeixi a tot el contingut de Youtube que hi ha a la presentació.
Esperem que us agradi. Visca Sant Jordi!

----------------------------------------------------

Hoy, día de San Jordi, os presentamos un par de recopilaciones de canciones audiovisuales para que podáis disfrutar de la música de San Jordi en este día tan especial para todos.

Podéis acceder a dos recopilaciones:
  • una primera recopilación donde la metodología a seguir, para escuchar y ver las canciones, es la misma que en otros posts anteriores, yendo a Youtube y teniendo que salir al acabar, además también encontraréis escritas las letras de las canciones.
  • una segunda recopilación con un nuevo formato, donde podréis acceder directamente al vídeo desde la diapositiva sin tener que salir del Youtube, eso sí! cuando os bajéis el Power Point aparecerá una alerta de seguridad donde hay que seleccionar "Habilitar contenido externo para esta sesión", ¡no sufráis! sencillamente es para que acceda a todo el contenido de Youtube que hay en la presentación.
Esperamos que os guste. ¡Viva San Jordi!









Comentaris