Passa al contingut principal

PROPOSTA D'AUSOLAN (La nostra empresa de cuina)

L'empresa de cuina de l'escola, AUSOLAN, ens envia una proposta per Sant Jordi, per si voleu animar-vos i fer-la des de casa.

Comparteixen amb nosaltres un conte molt maco inspirat en la llegenda de Sant Jordi, amb un drac molt peculiar i uns protagonistes excepcionals que sou tots vosaltres, i us feliciten per lo bé que esteu portant el fet d'estar tants dies a casa.

A més a més... i com no podria ser d'una altre manera, ens conviden a preparar uns entrants molt xulos i especials per la Diada de demà!

Bona lectura i bon profit!
Gràcies Ausolan!

---------------------------------------------------------

La empresa de cocina de la escuela, AUSOLAN, nos envía una propuesta por San Jordi, por si queréis animaros y hacerla en casa.

Comparten con nosotros un cuento muy bonito inspirado en la leyenda de San Jordi, con un dragón muy peculiar y unos protagonistas excepcionales que sois todos vosotros, y os felicitan por lo bien que estáis llevando todo este tema de estar tantos días en casa.

Además... y como no podía ser de otra manera, nos invitan a preparar unos entrantes muy chulos y especiales para el día de mañana!

Buena lectura y ¡buen provecho!
Gràcies Ausolan!





Comentaris