Passa al contingut principal

CONTE DE PASQUA - PADRINS I FILLOLS

Com molts de vosaltres ja sabeu, fa anys que a l’Escola tenim un projecte molt engrescador relacionat amb alguns nois i noies de la TVA i els nens del Cicle infantil. Els nois grans de la TVA fan de “padrins” dels nens del Cicle Infantil, compartint esdeveniments significatius del calendari escolar.
És una activitat on es creen relacions emocionals i afectives, on els petits amplien el seu ventall de referents entre iguals, més enllà dels mestres i familiars i on els alumnes grans duen a terme un treball de maduresa i adquisició de responsabilitats.
Aquest curs hem fet la trobada d'inici de curs, presentació de "Padrins i Fillols", a l'octubre, els regals del Tió per Nadal, i puntualment durant el curs, han fet de cangurs i acompanyament al transport del Centre.
La nostra propera trobada a l'escola entre Padrins i Fillols la teníem programada per aquest fi de trimestre, els alumnes més grans teniem pensat poder elaborar un conte de Pasqua per als seus fillols, però com no ens podem trobar presencialment, el volem compartir amb tots vosaltres per a que tots el pugueu gaudir des de casa, que segur els agradarà molt, a petits i grans!

El conte que hem adaptat es diu "Quina mona de Pasqua" de Nathalie Pons i Màriam Ben-Arab, de l'Editorial Barcanova i la narració del conte l'ha fet na Nora Mestre, a qui volem agrair de part de tots!
Els nens del Cicle Infantil us donem les gràcies a la TVA per aquest conte tan bonic!




INDICACIONS:
Compartim un vídeo amb l'audiollibre complert i un PowerPoint on trobareu a cada pàgina un botó blau amb una fletxa per passar les pàgines del conte al vostre ritme i botons roses amb el símbol del so, perquè les pogueu reproduïr tants cops com volgueu.


Bona Pasqua!


-----------------------------------------------------------------------------

Como muchos de vosotros ya sabéis, hace años que en la Escuela tenemos un proyecto muy estimulante relacionado con algunos chicos y chicas de la TVA y los niños del Ciclo Infantil. Los alumnos más mayores de la TVA hacen de "padrinos" de los pequeños del Ciclo Infantil, compartiendo eventos significativos del calendario escolar.

Es una actividad donde se crean relaciones emocionales y afectivas, donde los pequeños amplían su abanico de referentes entre iguales, más allá de los maestros y familiares y donde los alumnos mayores llevan a cabo un trabajo de madurez y adquisición de responsabilidades.

Este curso hemos hecho el encuentro de inicio de curso, presentación de "Padrinos y Ahijados", en octubre, los regalos del Tió en Navidad, y puntualmente durante el curso, han hecho de canguros y acompañamiento al transporte del Centro.

Nuestra próximo encuentro en la escuela entre Padrinos y Ahijados la teníamos programada para este fin de trimestre, los alumnos mayores teníamos pensado poder elaborar un cuento de Pascua para sus ahijados, pero como no nos podemos encontrar presencialmente, queremos compartilor con todos vosotros para que todos lo podáis disfrutar desde casa, que seguro les gustará mucho, a pequeños y mayores!

El cuento que hemos adaptado se llama "Qué mona de Pascua" de Nathalie Pons y Màriam Ben-Arab, de la Editorial Barcanova y la narración del cuento la ha hecho Nora Mestre, a quien queremos agradecerselo de parte de todos!

Los niños del Ciclo Infantil os damos las gracias a la TVA para este cuento tan bonito!


INDICACIONES:
Compartimos un vídeo con el audiolibro completo y un PowerPoint donde encontraréis una página con un botón azul con una flecha para pasar las páginas del cuento a vuestro ritmo y botones rosas con el símbolo del sonido, para que las podáis escuchar tantas veces como queráis.

Feliz Pascua!

Comentaris