Passa al contingut principal

MOU-TE AMB MORAGAS / MUÉVETE CON MORAGAS

Per acabar aquesta setmana tant especial amb molta energia, i per continuar treballant la nostra salut física, avui des de l'àrea d'expressió i educació física, us proposem un vídeo tutorial per fer esport, expressar-nos amb el cos i el moviment, buscant divertir-nos i "moure'ns" a casa. 
Tant alumnes com famílies us podeu animar!

El vídeo segueix l'estructura que solem fer servir a l'escola per aquestes activitats:
- un escalfament previ per preparar la musculatura i evitar lesions
- una coreografia que podreu seguir gràcies a les estupendes explicacions de la Balbina, pas a pas i amb la possibilitat de parar el vídeo per practicar.
- uns estiraments per restituir el cos i tornar a la calma. 
Tot amb música i molta marxa!

També podreu trobar al final un altre petit vídeo animant-vos a que envieu al whatsApp o al correu de l'escola les vostres coreografies per poder compartir-les amb l'etiqueta #MOUTEAMBMORAGAS.

La setmana vinent us proposarem un altre vídeo tutorial però amb una coreografia diferent, amb una música que s'ha posat molt de moda en la situació actual que ens toca viure.

Esperem que us agradi, tothom a moure's!

------------------------------------------------------------

Para terminar esta semana tan especial con mucha energía, y para continuar trabajando nuestra salud física, hoy desde el área de expresión y educación física, os proponemos un videotutorial para hacer deporte, expresarnos con el cuerpo y el movimiento, buscando divertirnos y "movernos" en casa. 
¡Tanto alumnos como familias podéis animaros!

El vídeo sigue la estructura que solemos utilizar en la escuela para estas actividades:
- un calentamiento previo para preparar la musculatura y evitar lesiones.
- una coreografía que puede seguirse gracias a las estupendas explicaciones de Balbina, paso a paso y con la posibilidad de parar el vídeo para practicar.
- unos estiramientos para restituir el cuerpo y volver a la calma. 
Todo con música y ¡mucha marcha!.

También encontraréis al final otro pequeño vídeo animándoos a que enviéis al whatsApp o al correo de la escuela vuestras coreografías para poder compartirlas con la etiqueta  #MUEVETECONMORAGAS.

La próxima semana os propondremos otro videotutorial pero con una coreografía diferente, con una música muy de moda en la situación actual que nos toca vivir.

Esperamos que os guste, ¡todo el mundo a moverse!.

PRIMERA SESSIÓ: COREO VOLARÉ



CHALLENGE




Comentaris