Amb aquest post volem explicar-vos com enfoquem el treball de llengua i matemàtiques els grups de Primària i Secundària de l'escola.
Ens organitzem en el que anomenem grups flexibles, en els que agrupem els alumnes, enlloc de per edats, per capacitats i competències en aquestes àrees, barrejant-nos entre els dos grups.
Això afavoreix el treball grupal dels continguts que ens proposem en cada cas i alhora facilita que els adults poguem atendre millor les individualitats de cada noia i noi.
Ens organitzem en el que anomenem grups flexibles, en els que agrupem els alumnes, enlloc de per edats, per capacitats i competències en aquestes àrees, barrejant-nos entre els dos grups.
Això afavoreix el treball grupal dels continguts que ens proposem en cada cas i alhora facilita que els adults poguem atendre millor les individualitats de cada noia i noi.
Mireu com treballen!
El Pablo, la Malena i el Gregori a l'aula de Secundària treballant la relació entre nombre i quantitat
L'Álvaro està treballant la suma i en Pablo treballa la sèrie numèrica, buscant la pinça del número que falta a la sèrie de cada pal.
A classe de Llengua a l'aula de Primària, la Sofia, la Maria i l'Àxel, fan una tasca de reconeixement de vocals, buscant a la pissarra la lletra "A" en diverses paraules de Tardor. Després, juntament amb en Daqian, conclouen la feina en unes fitxes d'identificació i recerca de vocals.
A Llengua també fem exercicis de cal·ligrafia, com el Pablo, i practiquem escriure amb bona lletra el nostre nom, com la Malena i el Gregori.
Enguany els grups flexibles també els hem fet en les activitats de Música i Ed. Física, per tal de donar millor resposta a les necessitats de cada alumne,
Grups de Primària i Secundària
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada