Aquest curs els nens de CI tenim com a centre d’interes “Les Fruites”. Durant el curs hem estat treballant la poma, el plàtan i la pera, els hem tastat, experimentat, pintat, classificat, tocat…hem gaudit molt… encara ens falten treballar més fruites com la taronja, la maduixa, el raïm… per això ja que estem a casa us proposem fer brotxetes de fruita.
Fent una brotxeta de fruites treballarem d’una manera global diferents habilitats de creixement personal com potenciar la motricitat fina, pelant la fruita, fent la pinça…i augmentar l’ús del llenguatge oral.
Els objectius didàctics que treballarem són:
- Reconèixer i identificar les fruites; poma, pera, plàtan, maduixa, taronja…
- Reconèixer i identificar els colors d’aquestes fruites; vermell, verd, groc, taronja…
- Associar la fruita amb el pictograma o foto.
- Despertar i potenciar el sentit del gust, tacte, i vista.
- Potenciar la motricitat fina (pelar, agafar…).
- Augmentar l’atenció i les ganes de participar.
- Fomentar hàbits de consum saludable.
Material:
- Pomes, plàtans, pera, maduixes, taronja…
- Recipients de colors per classificar les fruites tallades.- Pals de brotxeta.
- Dibuix de cada fruita.
En el següent power point podreu veure els passos a seguir:
--------------------------------------------------
Este curso los niños de CI tenemos como centro de interés "Las Frutas". Durante el curso hemos estado trabajando la manzana, el plátano y la pera, los hemos probado, experimentado, pintado, clasificado, tocado... hemos disfrutado mucho... aunque nos faltan trabajar más frutas como la naranja, la fresa, la uva... por eso ahora que estamos en casa os proponemos hacer brochetas de fruta.
Haciendo una brocheta de frutas trabajaremos de una manera global diferentes habilidades de crecimiento personal como potenciar la motricidad fina, pelando la fruta, haciendo la pinza ... y aumentar el uso del lenguaje oral.
Los objetivos didácticos que trabajaremos son:
- Reconocer e identificar las frutas; manzana, pera, plátano, fresa, naranja...
- Reconocer e identificar los colores de estas frutas; rojo, verde, amarillo, naranja...
- Asociar la fruta con el pictograma o foto.
- Potenciar el sentido del gusto, tacto y vista.
- Potenciar la motricidad fina (pelar, coger...).
- Aumentar la atención y las ganas de participar.
- Fomentar hábitos de consumo saludable.
Material:
- Manzanas, plátanos, pera, fresas, naranja ...
- Recipientes de colores para clasificar las frutas cortadas.
- Palitos de brocheta.
- Dibujo de cada fruta.
En el siguiente power point podremos ver los pasos a seguir:
Com heu pogut observar, mentre passem una estona divertida fent brotxetes de fruites també treballem diferents habilitats motrius, conceptes matemàtics (seriacions) i de llenguatge oral.
És molt important el consum de fruites, només queda posar-ho en práctica al nostre dia a dia per gaudir de bona salut.
És molt important el consum de fruites, només queda posar-ho en práctica al nostre dia a dia per gaudir de bona salut.
Esperem que hagueu gaudit moltíssim d’aquesta activitat en familia i us animem a compartir les fotos de les vostres super brotxetes!
-----------------------------------------
Como habéis podido observar mientras pasamos un rato divertido haciendo brochetas de frutas también trabajamos diferentes habilidades motrices, conceptos matemáticos (seriaciones) y de lenguaje oral.
Es muy importante el consumo de frutas, sólo queda ponerlo en práctica en nuestro día a día para gozar de buena salud.
Es muy importante el consumo de frutas, sólo queda ponerlo en práctica en nuestro día a día para gozar de buena salud.
Esperamos que hayáis disfrutado muchísimo de esta actividad en familia y os animamos a compartir las fotos de vuestras super brochetas!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada