Passa al contingut principal

ESPAIS NOUS i JOCS AMB TELES !

Avui és dimecres, i dins de les sessions de psicomotricitat, us volem seguir oferint idees d'espais nous i jocs que podeu fer a casa!

Les propostes que us presentem són de com crear algun espai nou i jocs amb teles, com serien:
  1. el joc del sandwich.
  2. el joc de la tela ballarina.
  3. arrossegaments amb teles.
  4. fem una hamaca.
  5.  el joc del fantasma.
Tots aquests jocs poden aparèixer dins de les sessions de psicomotricitat, tal i com us vam explicar en l'anterior entrada al blog. Com per exemple, el joc del fantasma, emmarcat dins dels jocs pre-simbòlics i de persecussió, on la finalitat és el procés de construcció de la identitat corporal estructurada i diferenciada. I també on posem en joc el fet d'atrapar i de ser atrapat i d'amagar-se i ser trobat.

Veureu quantes possibilitats té en el moment que comenceu a jugar!




--------------------------------------------------

Hoy es miércoles, y dentro de las sesiones de psicomotricidad, os queremos seguir ofreciendo ideas de espacios nuevos y juegos que podéis hacer en casa!

Las propuestas que os presentamos son de cómo crear un espacio nuevo y juegos con telas, como serían:
  1. el juego del sandwich.
  2. el juego de la tela bailarina.
  3. arrastres con telas.
  4. hacer una hamaca.
  5. el juego del fantasma.
Todos estos juegos pueden aparecer dentro de las sesiones de psicomotricidad, tal y como os lo explicamos en la anterior publicación del blog. Como por ejemplo, el juego del fantasma, enmarcado dentro de los juegos presimbólicos y de persecución, donde la finalidad es el proceso de construcción de la identidad corporal estructurada y diferenciada. Y también donde ponemos en juego el hecho de pillar y ser pillado y de esconderse y ser encontrado.

¡Veréis cuantas posibilidades tiene el momento en que empecéis a jugar!




Comentaris