Passa al contingut principal

CANÇONS D'ESTIU

Per anar preparant l'arribada de la següent estació, des de l'àrea de música us presentem una petita recopilació de cançons d'estiu.

Com en algun altre post ja publicat, podeu accedir directament al vídeo des de la diapositiva sense tenir que sortir del Youtube, quan us baixeu el PowerPoint us apareixerà una alerta de seguretat on heu de seleccionar "Habilitar contingut extern per aquesta sessió", no patiu! Senzillament és perquè accedeixi a tot el contingut que hi ha a la presentació. Podeu passar de cançó endavant i endarrere amb les fletxes.

Esperem que us agradi!

----------------------------------------------------------------------------

Para ir preparando la llegada de la siguiente estación, desde el área de música os presentamos una pequeña recopilación con canciones de verano.

Como en algún otro post ya publicado, podéis acceder directamente al vídeo desde la diapositiva sin tener que salir del Youtube, cuando os bajéis el PowerPoint os aparecerá una alerta de seguridad donde debéis seleccionar "Habilitar contenido externo para esta sesión", ¡No sufráis! sencillamente es para que acceda a todo el contenido que hay en la presentación. Podéis pasar de canción adelante y atrás con las flechas.

¡Esperamos que os guste!






Comentaris