Passa al contingut principal

LES VOCALS

Avui a Comunicació treballem les vocals a través de programes informàtics.

Un primer powerpoint de reconeixement i identificació de les vocals, on hem d’intentar pronunciar-les i memoritzar-les. A més descobrirem paraules que comencen per aquestes vocals.  I un segon Power on hem d’aplicar allò que hem après, reconèixer quines imatges comencen amb una mateixa vocal o endevinar quina vocal inicia una paraula.
Amb aquest material promovem l’inici de la lectura de les vocals, associan els fonemes a les seves corresponent grafies i la relació de les vocals amb paraules del seu entorn.

Vinga a practicar!






DESCARREGAR

------------------------------------------------------------------------

Hoy en comunicación trabajamos las vocales a través de programas informáticos.

Un primer powerpoint de reconocimiento e identificación de vocales, donde tenemos que intentar pronunciarlas y memorizarlas. Además descubriremos palabras que empiezan por estas vocales. Y un segundo Power donde tenemos que aplicar aquello que hemos aprendido, reconocer qué imágenes empiezan con una misma vocal o adivinar qué vocal inicia una palabra.
Con este material promovemos el inicio de la lectura de las vocales, asociando los fonemas a sus correspondiente grafías y la relación de las vocales con palabras de su entorno.

¡Venga a practicar!





Comentaris