Passa al contingut principal

CREACIÓ D'UN RAM SILVESTRE

Us fem arribar una nova proposta del taller de jardineria de la Secundària. Es tracta d'una proposta artística amb els recursos que tenim a l'abast i com no, amb elements que coneixem bé... les plantes!

Tens un aniversari o vols fer un regal als pares o amics? que millor que fer un regal d'elaboració pròpia i artesana. Aprofita quan surtis a passejar per recollir flors, plantes, fruits, fulles i... deixa volar la imaginació, la creativitat i sobretot... fes servir les pròpies mans per crear un ram!

Decorem junts?




--------------------------------------------------------------------

Os ofrecemos una nueva propuesta del taller de jardinería de la Secundaria. Se trata de una propuesta artística con los recursos que tenemos al alcance y como no, con elementos que conocemos bien... ¡las plantas!

¿Tienes un cumpleaños o quieres hacer un regalo a tus padres o amigos? que mejor que hacer un regalo de elaboración propia y artesana. Aprovecha cuando salgas a pasear para  recoger flores, plantas, frutos, hojas y... deja volar la imaginación, la creatividad y sobretodo... ¡usa tus propias manos para crear un ramo!

¿Decoramos juntos?





Comentaris