Passa al contingut principal

DECORACIÓ D'UN TEST

Us fem arribar una nova proposta del taller de jardineria de la Secundària.

Arriba l'època de la calor, perquè no fer una activitat a l'exterior i que millor que combinar l'art i la jardineria mentre passem una estona entretinguda fora de casa, al balcó o a la terrassa?

Us proposem agafar un test que trobeu o que tingueu per casa, o inclús que reutilitzeu algún envàs, li donem a la nostra creativitat i el deixem llest per contenir una planta o llavors perquè creixin?... us animeu a agafar estris de pintar o, enganxar i retallar i posar-vos mans a la obra a decorar el test?

Doncs anem per feina!





-------------------------------------------------------------------------------------

Os hacemos llegar una nueva propuesta del taller de jardinería de la Secundaria.

Llega la época del calor, por qué no hacer una actividad en el exterior y que mejor que combinar el arte y la jardinería mientras pasamos un rato entretenido fuera de casa, ¿en el balcón o en la terraza?

Os proponemos que cojáis un tiesto o maceta que encontréis o que tengáis por casa, o incluso que reutilicéis algún envase, le damos a nuestra creatividad y ¿lo dejamos listo para contener una planta o semillas que crezcan?... ¿os animáis a coger utensilios de pintura o, recortar y pegar y ponernos manos a la obra para decorar el tiesto?

¡Pues vamos por faena!






Comentaris