Passa al contingut principal

MIREM CAVALLS!

Com bé sabeu, amb el motiu del confinament i la no presència a l'escola, hem deixat de banda la possibilitat d'assistir a certes activitats, entre algunes d'elles a l'activitat de cavalls, hipoteràpia.

Us oferim una recopilació de fotos de cavalls amb música perquè pugueu continuar tenint connexió d'alguna manera amb l'activitat, i perquè tothom que vulgui pugui veure'l i gaudir d'aquests animals que tant ens ajuden.

Hem elaborat una presentació amb fotografies trobades a internet i amenitzat amb música a una freqüència de 432Hz, l'anomenada freqüència universal, que aconsegueix una millor vibració a nivell de cos i ment, així com efectes més plaents quan l'escoltem per aconseguir relaxar-nos i estar en calma, que és el que molts cops busquem i aconseguim a les sessions.

Només heu de descarregar l'arxiu als vostres dispositius!

Esperem que us agradi i que gaudiu de les fotos i la música.

-------------------------------------------------------

Como bién sabéis, por el motivo del confinamiento y la no presencia en la escuela, hemos dejado de la do la posibilidad de asistir a ciertas actividades, entre algunas de ellas la actividad de caballos, hipoterapia.

Os ofrecemos un montaje de fotos de caballos con música, para que podáis seguir teniendo conexión de cierta manera con la actividad, y para que todo el que quiera pueda verlo y disfrutar de estos animales que tanto nos ayudan.

Hemos elaborado una presentación con fotografías encontradas en internet y amenizado con música a una frecuencia de 432Hz, la llamada frecuencia universal, que consigue una mejor vibración a nivel de cuerpo y mente, así como efectos más placenteros cuándo la escuchamos para conseguir relajarnos y estar en calma, que es lo que muchas veces buscamos y conseguimos en las sesiones.

¡Sólo tenéis que descargar el archivo en vuestros dispositivos!

Esperamos que os guste y que disfrutéis con las fotos y la música.





Comentaris