Passa al contingut principal

ELS ANIMALS DEL MÓN

Seguim treballant el que ens ocupa aquest curs a la Secundària, el món que ens envolta dintre del context del Medi Natural i Social.

En aquest post coneixerem un xic més la nostra terra però amb els ulls d'exploradors perquè viatjarem arreu del món per conèixer animals.

Us proposem una activitat basada en la recerca de fotos o dibuixos de diferents animals representatius de cada continent i gràcies a tenir a disposició llibres de consulta, Internet i diferents recursos, podem conèixer com mengen, com crien o com es mouen, per exemple. 
Podríem passar hores buscant més informació si ens interessés molt, però cal viatjar arreu! 

Ja que cal quedar-se a casa, imaginem un safari des del sofà!





-----------------------------------------------------------

Seguimos trabajando lo que nos ocupa este curso en la Secundaria, el mundo que nos rodea dentro del contexto del Medio Natural y Social.

En este post conoceremos un poco más nuestra tierra pero con los ojos de exploradores por que viajaremos por todo el mundo para conocer animales.

Os proponemos una actividad basada en la búsqueda de fotos o dibujos de diferentes animales representativos de cada continente y gracias a tener a disposición libros de consulta, Internet y diferentes recursos, podemos conocer cómo comen, cómo crían o cómo se mueven, por ejemplo. Podríamos pasar horas buscando más información si nos interesara mucho, pero ¡hay que viajar por todo el mundo! 

Ya que hay que quedarse en casa, ¡imaginemos un safari desde el sofá!

Comentaris