Passa al contingut principal

MOU-TE AMB MORAGAS II / MUÉVETE CON MORAGAS II

Estimats alumnes i famílies, com ja vam avançar la setmana passada, arriba la segona entrega de mou-te amb Moragas (Jo faig esport a casa), el vídeo tutorial dirigit per la Balbina.

Esperem que la primera coreografia hagi estat practicada i sinó l'heu après encara, la teniu al blog per continuar practicant quan volgueu!

Avui el vídeo tutorial segueix la mateixa estructura que l'anterior: escalfament, coreografia amb la música de "Resistiré!" que tant està sonant durant aquest període i, per acabar, els estiraments.

Recordeu que podeu enviar al whatsApp o al correu de l'escola les vostres coreografies per poder compartir-les amb l'etiqueta #MOUTEAMBMORAGAS.

Apa! a continuar movent-nos!

--------------------------------------------------

Queridos alumnos y familias, como ya avanzamos la semana pasada, llega la segunda entrega de muévete con Moragas (yo hago deporte en casa), el videotutorial dirigido por Balbina. 

Esperamos que la primera coreografía la hayáis practicado y sino la habéis aprendido aún, la tenéis en el blog para continuar practicando cuando queráis.

Hoy el videotutorial sigue la misma estructura que el anterior: calentamiento, coreografía con la música de "¡Resistiré!", que tanto está sonando durante este periodo y, para terminar, los estiramientos.

Recordad que podéis enviar al WhatsApp o al correo de la escuela vuestras coreografías para poder compartirlas con la etiqueta #MUEVETECONMORAGAS.

Venga, ¡a continuar moviéndonos!


SEGONA SESSIÓ: COREO RESISTIRÉ



CHALLENGE


Comentaris