Passa al contingut principal

UN CONTE i UNA POSTAL PEL DIA DE LA MARE:

Aquest diumenge 3 de maig és el dia de la mare, i com que moltes botigues estan tancades encara, us proposem colorejar aquesta postal que hem preparat per tots i totes vosaltres, que podeu descarregar i imprimir fàcilment! Si no disposeu d'impressora, sempre us pot inspirar per fer la vostra dibuixant-la en un foli en blanc o cartulina.

A més us volem compartir l'adaptació d'un conte de Carl Norac i Ingrid Godon sobre el dia de la mare, també ho podreu escoltar i llegir a través de pictogrames d' ARASAAC.

Esperem que us agradi i que totes les mares passeu un dia molt especial! 

----------------------------------------
Este domingo 3 de mayo es el día de la madre, y como que muchas tiendas aún están cerradas, os proponemos colorear esta postal que hemos preparado para todos vosotros, que podéis descargar e imprimir fácilmente! Si no disponéis de impresora, siempre os puede inspirar para hacer la vuestra dibujándola en una hoja en blanco o cartulina.

Además os queremos compartir la adaptación de un cuento de Carl Norac e Ingrid Godon sobre el día de la madre, también lo podréis escuchar y leer a través de pictogramas de ARASAAC. 

Deseamos que os guste y que todas las madres paséis un día muy especial!





Comentaris