Passa al contingut principal

JARDINERIA: HERBARI / PLANTARI

Us fem arribar una nova proposta d'activitat relacionada amb el taller de Jardineria de la Secundària.

Com ja sabeu, ha arribat la primavera i amb ella el bon temps, les flors i la verdor de les fulles i les plantes. En aquest post volem fer un recopilatori, amb fotografies o dibuixos vostres, d'un àlbum d'herbes i plantes, per això us proposem que si sortiu a passejar o les teniu per casa, no oblideu la càmera o el bloc de notes i el llapis i... mans a la obra!

Es tracta de gaudir mentre aprenem la diversitat de naturalesa que ens envolta i fer una memòria escrita amb el nom, el color, la olor i l'ús que en podem fer. Un recurs molt útil en moments de cuina o taller d'herbes aromàtiques. 

Què en penseu? d'una idea o recull, en sorgeixen d'altres.
Esperem que gaudiu de l'experiència!




DESCARREGAR

-------------------------------------------------------------

Os hacemos llegar una nueva propuesta de actividad relacionada con el taller de Jardinería de la Secundaria.

Como ya sabéis, ha llegado la primavera y con ella el buen tiempo, las flores y el verdor de las hojas y las plantas. En este post queremos hacer una recopilación, con fotografías o dibujos vuestros, de un álbum de hierbas y plantas, os proponemos que si salís a pasear o las tenéis por casa, no olvidéis la cámara o el bloc de notas y el lápiz y... ¡manos a la obra!

Se trata de disfrutar mientras aprendemos la diversidad de la naturaleza que nos rodea y hacer una memoria escrita con el nombre, el color, el olor y el uso que podemos hacer. Un recurso muy útil en momentos de cocina o taller de hierbas aromáticas.

 ¿Qué opináis? de una idea surgen otras.
¡Esperamos que disfrutéis de la experiencia!




DESCARGAR

Comentaris